2010. május 16., vasárnap

4.

Sziasztok!




Bizony repül az idő és én már 4 hónapos vagyok. Méreteim 6350 g és 64 cm. Ezen kívül a jobb oldalamra tudok fordulni, és ha valami nagyon megtetszik, akkor hangosan sikongatok. Most kezdtem el felfedezni a saját hangomat, és nagyon tetszik. Azzal szórakoztatom a családot, h sikoltozok éjjel nappal. Bizony egy idő után úgy veszem észre, h ez nem annyira tetszik nekik és próbálnak minden erejükkel lecsendesíteni, amivel azt érik el, h még annál is erősebben csinálom.

Ha anyu vagy apu valami vicceset mond, akkor hangosan és ropogósan nevetek. Nagyon tetszik, és jól megtornáztatja a hasizmaimat.

Képzeljétek el, h apunak volt 5 éves csoporttalálkozója. Egyszer csak jött Andi meg Laci, beültünk egy kocsiba és elmentünk itthonról. Nagyon hosszú volt az út, de megérkeztünk egy olyan helyre, amit Egernek hívnak. Ott aztán jöttek sorra az emberek és kiderült, h ez apa találkozója. Nagyon sok kisgyerek volt: Bence, Janka, Attila, Réka meg én. Ők mind idősebbek nálam, de nem én voltam a legfiatalabb, hanem a pocaklakók. Képzeljétek el, h Andinak a pocakjában lakik egy kisfiú, akit Márknak hívnak és a Veró pocakjában egy kislány, aki Sára. Nem tudom, h miért laknak az anyukájuk pocakjában és hogy fognak onnan előjönni, de majd megbeszélem anyuval ezt a kérdést. Lehet, h én is így voltam régen. Nagyon jól éreztem magam. Sokat szerepeltem, h mindenki hallja. Nem akartam aludni, h nehogy lemaradjak valamiről, ezért én voltam a társaság fénypontja. Néha azért a búbos kemence melegében elbóbiskoltam, de nem több mint 20 percre. Nagyon jól éreztem magam. Délután hazajöttünk és jól kipihentem az egész napi fáradalmakat. Ha jól értettem anyu meg apu is örült, h elmentünk és már egy újabb utazásra készülődnek.



Szép napot mindenkinek és jó munkát!



Csillu

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése