2010. május 16., vasárnap

5.

Képzeljétek!




Ma reggel anyukám elvitt a doktor-nénihez. Nem tudom, minek kell folyton oda járni, de anya megrögzötten elvisz minden hónapban. Szerintem összebeszéltek a doktor-nénivel, mert mindig ugyanaz történik. Doktor-néni megnézi a számat, meghallgat valami hideg kütyüvel, aminek az egyik vége a fülében van, a mási meg rajtam, megméri a súlyom és a hosszam. Ezt már annyiszor csinálta, nem is értem miért nem volt elég egyszer. Na de biztos anya tudja.

A doktor-néni ma azt mondta, h 6950 gramm és 67 cm vagyok.

Ezt nem tudom mit jelent, de biztos valami jót, mert anya nagyon örült neki és a doktor néni is megdicsért.

Mostantól ehetek gyümölcsöt és zöldségeket. Azt még nem tudom mi az, de majd biztos anya megmutatja. Habár már ettem sárgarépát és nem is volt olyan rossz. Vajon ez a zöldség??? Hm, nem tudom, majd megkérdezem anyát...



Képzeljétek el, h tudok oldalra fordulni és a zenélő játékomat egyedül be tudom kapcsolni és a dallamokat váltogatni rajta. Ha anyuci megtart, akkor ülni is tudok és az az igazság, hogy ezt szeretem a legjobban. Valamiért azonban anya nem akarja megengedni, h egész nap így legyek. Ki érti ezt?



Brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr, hápppppppppppp,

büühhhhhhhhrrrrrrr, prrrrrrrrrrüüüüüüüüüh



Majd még jelentkezem, addig is, sziasztok és jó munkát!





Csilluca

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése