2010. május 16., vasárnap

7.

Képzeljétek el, h betöltöttem a 7 hónapot. Anya is alig hiszi el, h így röpül az idő, de tényleg nagyon fogynak a napok. Voltam újra doki-néninél és most sajnos szurit is kaptam. Anya azt mondta ne sírjak, mert ez azért van, h ne legyek beteg. Ő, amikor kicsi volt nem kapott ilyet és nagyon sokat volt kórházban miatta. Na akkor meg is nyugodtam és a végére dumálni is volt kedvem a doki-nénivel.


Mivel most minden a 7-es szám jegyében telik, elmondom, hogy 7 hónapos vagyok, 7500 gramm a súlyom és 70 cm a hosszam. Éljen a 7-es.



Az étkezéseket illetően nagyon jó étvágyam van. Már egy adag tejet kiváltottunk főzelékkel. Anya kicsit szomorú, mert csak az üveges főzeléket eszem meg, amit a boltban lehet kapni. Amit ő készít, azt nem szeretem, pedig apa szerint nagyon jó a főztje. Na de anya azt mondja, hogy az a lényeg, hogy eszek. És a cukkíni főzeléken kívül mindent megeszek. Az időrekordom eddig 5 perc alatt egy fél üveg őszibarack. De akkor épp a hintázásból jöttünk és nagyon éhes voltam. Anya el szokott vinni egy nagy játszótérre, ahol rengeteg a gyerek. Képzeljétek el, ott van olyan hinta is, amiben az ilyen pici babák, mint én hintázhatnak. Nagyon szeretem és még nem tudatosan ugyan, de utánozom a többi gyereket, ahogy a lábát lóbálja hintázás közben. Majdnem minden nap megyünk és az annyira jóóó.



Nem tudom, hogy meséltem-e, hogy voltam lagziban. Anyáék elvittek a keresztszüleim lagzijába, de sajnos hamar haza kellett mennem mamával, mert anya azt mondta ennyi elég volt. Pedig nagyon élveztem a nagy zene-bonát és a sok-sok táncoló embert. Nem is érdekelt, h anya mit csinál. Mindenkire vigyorogtam és Marcival (egy 3 éves vagány kissrác) flörtöltem.

Itthon birtokba vettem a nappalit. Most már anya mindent baba-biztossá kell tegyen, mert körbegurulom az egész 20 négyzetmétert pillanatok alatt. Legjobban a vasaló, a porszívó és minden olyan érdekel, amiből madzag lóg ki. Ha ezek nincsenek elérhető közelségben, akkor a távirányító és a mobiltelefon a cél. Azokat is nagyon szeretem megkóstolni. Van egy emeletes polcunk, aminek a tetején a tv áll és alatta sok-sok izgalmas dolog lakik. Nagyon tetszett, ami ott van, de mikor anya észrevette, h ott matatok rögtön elpakolt mindent onnan és most már nincs is semmi izgi. Ezért elindultam felfedezőútra a macimmal és hát bizony majdnem eljutottam a konyháig, csak nem mertem tovább menni a parkettán, mert nagyon csúszós és nem olyan puha, mint a szőnyeg.

Anya vásárolt nagyon sok szép virágot az erkélyre és beleültette őket nagy ládákba. Minden reggel kimegyünk jó reggelt köszönni nekik és este meg elbúcsúzunk, és szép álmokat kívánunk. Nagyon szeretem a látványukat, és hangos sikítással üdvözlöm őket minden reggel. A kedvencem a muskátli, mindig meg is simogatom. Anya azt mondja, h ezt szabad, de letépni nem. Biztos igaza van, pedig szeretnék egyet megszerezni magamnak és megkóstolni.

Anya készített újabb képeket rólam és azokat megnézhetitek az alábbi címen:

http://www.babaszoba.hu/services/albums/list?search=csonka+csilla

A 7ik albumot kell megnézni. Ugye már az elején mondtam, h minden a 7es szám körül forog.

Röviden ennyi. Ha még történik valami, akkor közben is jelentkezem, de egy hónap múlva mindenképp.

Puszi nektek és jó munkát!



Csilluca

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése