2010. május 16., vasárnap

Köszöntő

2008. október 7-én kedves orvosom, Dr. Varga Antal segítségével világra jött elsőszülött gyermekem, Csonka Csilla Luca. Akkoriban még minden ismerős és családtag nagy érdeklődéssel fordult felénk és záporpztak az ilyenkor szokásos kérdések.
Igaz, kicsit későn, de a csemetém 5 hónapos korában kitaláltam, hogy minden hónapról beszámolót írok és úgy mesélem el a történteket, ahogy a gyermekem látta, hallotta, érezte, érzékelte, peszre szerintem. Ezeket a kis beszámolókat küldtem el mindenkinek e-mailben, aki érdeklődést mutatott irányunkban. Aztán az ötletet továbbgondolva megírtam a hiányzó négy fejezetet és lett belőle egy "könyv", amit a Csillu keresztapja kinyomtatott. A naygszülők és kedves barátok ezt kapták tőlünk Karácsonyra.
A nagy érdeklődésre való tekintettel, álljon itt a teljes írás, hogy mindenki, aki még nem olvasta de szeretné, vagy nem tud róla elolvashassa.

Jó szórakozást kívánok minden kedves olvasómnak!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése