2010. május 16., vasárnap

6.

Ugye te is alig hiszed el, h újra eltelt egy hónap.


Bizony, egy hónapja jelentkeztem utoljára. Azóta bizony sokkminden történt velem és mind nagyon izgalmas.

Kezdjük a méreteimmel: 7350 gramm és 69 cm vagyok.

Ezt ma reggel mondta a doki néni. Ma nagyon jó volt nála, mert nem kaptam szurit.



Közben meg tanultam önállóan hátról hasra és fordítva fordulni és a szüleim nagyon örültek, mert ez azt jelenti, h egészségesen fejlődök. Anya azt mondta egyszer, h percre pontosan tudom, h mikor mit kell csinálni. Ez biztos jó, mert mosolygott közben és nagyon sok puszit kaptam. Tegnap este, próbálgattam a kúszást. Ez még nem megy túl jól, de nagyon élvezem, ahogy el tudom kapni a játékaimat.

Nagyon nagy kalandban volt részem. Apa meg anya elvittek Erdélybe a nagyszüleimhez. Nem, ám akárhogy hanem valami repülőnek nevezett izével. Az úgy volt, h egyszer csak felkerekedtünk és elmentünk valahová metróval (őt már születésem óta ismerem) meg busszal (vele most ismerkedtem meg). Aztán megérkeztünk egy olyan helyre, ahol sok-sok ember volt és mindenféle vicces kerekes dobozt húzogatott maga után. Anyáék azt mondták, h ez a reptér. Aztán egy kedves néni megnézte az útlevelet vagy mit és egy kis várakozás után beültünk egy nagy vasmadár pocakjába. Aztán pikk pakk ott volt a nagyi meg

Lóránd, a nagybátyám. Beültünk az autóba (ilyennel már sokat utaztam) és hazamentünk nagyihoz. Ott nagyon szép volt minden csak kicsit sokan voltak és mindenki egyszerre beszélt hozzám. Ezért aztán elkezdtem sírni, h hagyjanak békén és elaludtam. Szóval, nagyon jól telt nagyinál. Meglátogattuk a dédiket, és nagyon örültek nekem.



Hazajöttünk és most volt valami ünnep, amit Húsvétnak hívnak. Biztos jó dolog, mert anya sok tojást festett és feldíszítette a lakást apró tojásokkal.

Meglátogattak a keresztszüleim is és nagyon jó volt velük. Még a játszótérre is elmentünk és a beleülős babahintában hintáztam. Nagyon élveztem.

Jönnek a fogacskáim, ezért sajnos 3 éjszaka nem tudtam aludni, mert nagyon fájt és kicsi be is lázasodtam. Szerencsére anya tudja, mit kell ilyenkor tenni és utána mindig jobb volt.



Most meg valami kis vírust kaptam el, mert nagyon köhögök és folyik az orrom. Még jó, hogy van ez a porszívó izé, mert pikk pakk kitakarítja a nózimat.

Csütörtökön utazunk a másik nagyihoz Tiszalökre. Megyünk valami esküvőnek nevezett izébe. Biztos jó lesz, anyáék nagyon várják. Még nekem is vettek új ruhát meg cipőcskét. Én leszek a koszorúslány és hát biztos nagyon izgi lesz.

Sajnos a gyümölcsökkel és a zöldségekkel nem vagyok jóban. Egyelőre a sárgarépa és a sütőtökös csirke a kedvencem. Az nagyon finom.



Na egyelőre ennyi.

Anya töltött fel újabb képeket az Internetre, vagy mire. Ha kíváncsiak vagytok a legújabb kalandjaimra, akkor ezen az oldalon megnézhetitek:

http://www.babaszoba.hu/services/albums?alid=35490



Sok puszi nektek és jó munkát!



Pa-pa-pa-pa

Csilluca

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése