2010. május 16., vasárnap

AJÁNLÁS

Ajánlom ezt a kis könyvet kislányomnak, aki ihletet adott arra, hogy gyerekszemmel kövessem az élet eseményeit és megörökítsem azokat akkorra, amikor ő is el tudja majd olvasni. Kicsi lányom, remélem, majd szívesen olvasod el ezt a kis összefoglalót életed első évéről.




Ajánlom továbbá kedves barátnémnak, Mártinak, aki az e-mailes beszámolókat olvasva mindig arra biztatott, hogy könyvet írjak. Kedves Márti, íme, egy csokorba szedtem a történeteket. Semmit sem módosítottam rajtuk (kivéve a helyesírási hibák), minden úgy van, ahogy akkor és ott leírtam, éreztem, láttam. Remélem, így egy csokorba fűzve is élvezettel olvasod, és hamarosan átveszed tőlem a stafétát.



2009.10.19-én hétfőn reggel, amikor még kis családom alszik én pedig nyugodtan írhatok.



Csé.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése